lunes, marzo 28, 2011

O Páramo

Ésta es la primera entrada que escribo desde este blog sobre O Páramo.Lleva cuatro meses por estas tierras y ya estoy integrado entre las gentes de estas seis parroquias por las que me muevo habitualmente: O Salvador de Vileiriz, O Salvador de Piñeiro, San Xoán de Friolfe, San Martiño de Torre, San Mamede da Ribeira y Santa Mariña de Adai. Casi todas las tardes estoy por estos lugares, conociendo caminos primero, costumbres y personas después.

Desde el principio me he sentido integrado totalmente por los vecinos/feligreses de este municipio.Me siento como en familia entre todos los vecinos y siento no llegar a cumplir las expectativas que ellos tienen puestas en mí. La primera de ellas: me me quede a vivir allí, en una de las rectorales, la de Friolfe o la de San Martiño. De momento "non sei o que farei" respondo, pero estoy haciendo mudanda para la casa rectoral de Friolfe. Ya tendo montada la habitación y la cocina. Esperemos que venga mejor tiempo.

3 comentarios:

Unknown dijo...

Gracias a Pablo de villarmosterio accedin a este blog e encautome, como veciño de O Páramo, gústame ver desde barcelona como aínda existe xente preocupada por esa fermosa terra, eu tamén o intento desde aquí e por eso e que o convido a visitar o meu blog, últimamente algo deixado por as novas redes sociais nas que tamén ando metido, pero bueno, enhoraboa, benvido e hasta pronto.
Pode acceder a miña web www.aspirino.tk
en facebook o grupo
O Páramo en Facebook
e tamén o grupo
Galicia en Facebook
e o meu email mfreirelopez@yahoo.es
Son de Trebolle no nº85 ainda que vivo en Barcelona.

Unha aperta.

Manuel Freire

Unknown dijo...

Tamén son coñecido na rede como Aspirino ou Aspirino Internauta.

Unknown dijo...

Acabo de ler agora este comentario, retomendo ester blog que tiña abandonado. Cambiei para www.oparamo.wordpress.com. De novo neste lugar, penso a seguir escribindo cousas relacionadas con Lugo, respondedo ó titulo, e uníndomo nos comentrios a google plus. Saúdos.